Niezwykła, zaskakująca i oryginalna powieść

Kiedy sięgałam po "Hopeless" Colleen Hoover, spodziewałam się zwykłego, obyczajowego romansu. Na początku książka ta rzeczywiście sprawiała takie wrażenie. Jednak po kilkunastu stronach, po odkryciu jednej z tajemnic, powieść przerodziła się w pełen akcji kryminał, momentami nawet sensacyjny i psychologiczny. Jedno jest pewne- ta lektura nie należy do typowych i zwyczajnych pozycji.
17 letnia Sky po kilku latach nauczania domowego prowadzonego przez przybraną matkę, postanawia zacząć chodzić do normalnej szkoły.Niestety przez przyjaźń z Six nie ma zbyt dobrej reputacji. Pewnego razu spotyka Holdera, pierwszego chłopaka przy którym towarzyszą jej silne, nieznane wcześniej uczucia. Po czasie orientuje się jednak, że skrywa on jakąś tajemnicę. W jak dużym stopniu może ona wpłynąć na ich dalsze losy?
 Na początku nie spodziewałam się po tej książce niczego szczególnego. Jednak po kilkunastu stronach pochłonęła mnie całkowicie. Wydarzenia w niej opisane niejednokrotnie mną wstrząsały, o wielu z nich myślałam przez kilka dni, gdyż nie mogłam tak po prostu ochłonąć. Powieść jest po prostu świetna, jednak również ciężka, więc raczej nie polecałabym jej każdemu.Oprócz o miłości, opowiada ona o poważnych problemach. To nie wesoła lektura, którą czyta się, by się rozluźnić, dlatego też nie wszystkim przypadłaby do gustu. Na mnie sprawiła wielkie wrażenie i cieszę się, że po nią sięgnęłam, jednak wy sami musicie zdecydować, czy ten gatunek będzie dla was dobry.

Komentarze

Popularne posty

"Opowiadania dla dzieci według Dickensa"

Brandon Mull. "Baśniobór"

Najlepsi męscy bohaterowie w książkach. Za co ich kochamy?